FŐOLDAL INGYENESEN LETÖLTHETŐ MARKETING BLOG ÚJDONSÁG KÉZZEL FOGHATÓ
e-mail megjegyzése



ÜZLETI PENGÉK - marketing blog

Az írásokat teljes terjedelmükben csak a belépett felhasználók olvashatják.
Belépés a bal oldalon található menüsor alatt lehetséges!
Ha esetleg elfelejtetted a jelszavad, kérésedre elküldjük e-mailben.
Ha most jársz honlapunkon először, akkor iratkozz fel itt, és máris beléphetsz!

Dátum: 2012-10-29

Elbocsátó szép üzenet...

Két év után még egy bejegyzés... és egyben az utolsó is! :)

Hozzászólások száma: 0

Dátum: 2010-08-25

LÁDÁBÓL LÁDÁBA...

A kerítés felújítása kapcsán ragadott meg egy kép...

Hozzászólások száma: 0

Dátum: 2010-08-12

VAN, AKI NEM HETVENKEDIK...

A közelmúlt egyik legjobb gerilla-akciója!

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2010-06-17

A MARKETING PARADOXONJA!

Ha nem kutatod folyamatosan az eredményeidet, akkor Te is beleeshetsz ebbe a hibába...

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2010-05-18

LÁSSUK A POSTALÁDA TARTALMÁT!

A szórólapok között találtam néhány levelet is... :) De aztán gondoltam egyet és elkezdtem átnézni a szórólapokat...

Hozzászólások száma: 4

Dátum: 2010-04-29

CLASS A REKLÁMOD!

Ezzel már régóta tartoztam, de talán jobb is, hogy nem a kampány kellős közepén tettem fel ezt a kritikát...

Hozzászólások száma: 14

Dátum: 2010-03-12

***AKCIÓ*** 20%... 30%... 50%... 80%

Rád milyen hatással vannak a fentiek?

Hozzászólások száma: 4

Dátum: 2010-02-15

"NINCSENEK VEVŐIM!" - panaszkodik az egyszeri magyar cégvezető!

Hadd szembesítselek a nagy magyar marketingvalósággal! A bejegyzés végén még egy Valentin-napi ajándékom is van Számodra!

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2010-02-04

A CÉG ARCA!

Biztos vagyok benne, hogy már elgondolkodtál ezen. Saját tapasztalatból mondom, hogy a cégek 80-90%-a mégsem tesz bele elég energiát, és ezért komoly pénzösszegektől esik el!

Hozzászólások száma: 3

Dátum: 2010-01-27

A SZLOGENEKRŐL...

Nemrégiben volt egy tréning, ahol szlogenekről is esett szó, majd ötletbörzéztünk egy kitalált termékre. Tudod, mi derült ki?

Hozzászólások száma: 12

Dátum: 2010-01-07

HA MOST AZT MONDOM, ADOK NEKED EGY TUTI CSODASZERT 2010-RE,...

... bevennéd???

Hozzászólások száma: 0

Dátum: 2009-10-20

NYEREMÉNYÖZÖN!

Múlt héten kissé elszontyolodtam a passzivítás miatt, ezért teszek még egy próbát. És egy kis motivációt mellé... :D 

Hozzászólások száma: 0

Dátum: 2009-10-15

JÁTSSZUNK REKLÁMÜGYNÖKSÉGET!

Ha van kedved, akkor most kipróbálhatod, mennyire vagy jó reklámszakember!

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2009-09-28

NEKEM NAGYON KELLEMES MEGLEPETÉSBEN VOLT RÉSZEM...

De Te vajon tudod, hol helyezkedsz el a partnereid fejében? Hadd adjak egy gyorsan kipróbálható ötletet!

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2009-09-24

NEKED HOL VAN AZ ALAPOD?

Ez határozza meg, hogy milyen minőségi osztályba sorolódsz... vagyis a pozícionálás része...

Hozzászólások száma: 8

Dátum: 2009-09-04

ÁRA VAN MINDENNEK!!!

Annak is, ha nagyon leviszed azokat...

Hozzászólások száma: 5

Dátum: 2009-07-14

SZEX A VEVŐVEL!!!

Na jó! Azért ne gondolj arra, hogy profilt váltottam...

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2009-06-26

AJÁNDÉK NEKED!!!

Nemrég volt lehetőséged egy kis reklámra. Néhányan éltetek is a lehetőséggel. Én pedig egy rövid "marketing hibák" összegzést ígértem, melyet most át is adok.

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2009-06-12

TE MIT VÁLASZOLTÁL VOLNA?

Volt egy megrázó beszélgetésem...

Hozzászólások száma: 9

Dátum: 2009-05-19

NA, MOST MIT CSINÁLJAK???

Még egyszer köszönöm a múltkori bemutatkozásokat! Átlagon felüli eredmény született! GRATULÁLOK!
De azért még mindig lehet csiszolni rajta... Érdekel a végeredmény?

Hozzászólások száma: 4

Dátum: 2009-04-24

VISSZA A KÁLYHÁHOZ!

Ingyenes reklámlehetőség!!! És egyben egy kis tanulási lehetőség!

Hozzászólások száma: 24

Dátum: 2009-03-31

AZ ARC(ULAT) MINDENT ELÁRUL...

Szeretnénk kedvező képet mutatni cégünkről. De vajon milyen mélységben figyelünk erre?

Hozzászólások száma: 4

Dátum: 2009-03-18

A JÓ ÉRTÉKESÍTŐ, HA KIDOBJÁK AZ AJTÓN, VISSZAMÁSZIK AZ ABLAKON!

Ez nekem nagyon hajaz a múlt hetire...

Hozzászólások száma: 3

Dátum: 2009-03-12

NINCS ELADHATATLAN TERMÉK, CSAK ROSSZ MARKETINGES!

Ezt a kritikát kaptam nemrégiben. Hadd osszam meg Veled röviden...

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2009-02-27

SZÓRÓLAP, avagy NEM IS A LAPOT SZÓRJUK?

A postaládám mindig ki van bélelve a leveleimnek. De ez egyedül a leveleimnek jó...

Hozzászólások száma: 11

Dátum: 2009-02-21

ÜZLETELJÜNK MÉG EGY KICSIT!

A múlt heti témát hadd folytassam. Vagyis kis bolt, kontra multi...

Hozzászólások száma: 10

Dátum: 2009-02-13

CSINÁJJUNK BÓTOT?

Egy nagyon kedves olvasónk, partnerünk már másodszor írt olyan levelet nekem, ami ihletet adott. Lassan ihletadót kell fizetnem neki...

Hozzászólások száma: 8

Dátum: 2009-02-06

GARANTÁLOD A GARANCIÁT?

Ha eddig nem tetted, eljött az ideje...

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2009-01-30

HAHÓÓÓÓÓÓ, VAN OTT VALAKI?

Brékó... brékó... jelentkezz!

Hozzászólások száma: 20

Dátum: 2009-01-23

NEWTON ELSŐ TÖRVÉNYE AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN...

Bevallom, eddig nem gondolkodtam azon, hogy Newton törvényei az üzletek megkötésében is igazolást nyerhetnek. Pedig...

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2009-01-15

EGY ÚJ KIFOGÁS A VEVŐ KEZÉBEN...

A kifogások beazonosítása és kezelése mindig nagy gondot jelentett egy tapasztalatlan értékesítő számára. És most eggyel növekedett a kifogások száma! 

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2009-01-07

2009 - EGY CSODÁS ÉV LESZ!

Tudom, most azt hiszed, hogy Rád akarom erőltetni az optimizmusom. De hadd mondjam el, miért gondolom így!

Hozzászólások száma: 16

Dátum: 2008-12-18

PÁR TIPP VÁLSÁG ESETÉRE...

...Van két jó hírem... Valószínűleg csak egy szűk esztendő lesz... A másik, hogy ha odafigyelsz, még jól is kijöhetsz belőle...

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2008-12-05

VÁLSÁG...VÁLSÁG...VÁLSÁG...

...Tudom, mindenhonnan ez folyik, biztosan mindenki meg fogja érezni, kérdés ki mennyire, és mit tesz azért, hogy a következmények ne legyenek súlyosak. Van azonban egy rosz hírem!

Hozzászólások száma: 1

Dátum: 2008-11-21

VEGYÉL EGY NAGY LEVEGŐT...

...és számolj el 10-ig... vagy 100-ig, ha úgy olvasod a lesújtó véleményemet arról, amit esetleg Te használsz!

Hozzászólások száma: 6

Dátum: 2008-11-05

AKKOR MOST TÖRLESZTEK...

Lássuk akkor a két honlap rövid véleményezését!

Hozzászólások száma: 4

Dátum: 2008-10-22

TARTOZOM EGY ELEMZÉSSEL...

Mert a múlt héten ígértem egy elemzést. De egyelőre még hadd tartozzam egy kicsit...

Hozzászólások száma: 6

Dátum: 2008-10-16

HOGY ÉRINT A VÁLSÁG?

A minap volt egy beszélgetésem. Egy ismerősöm másfél órán át idegesen, pesszimistán ecsetelte, hogy mitől tart a most kialakult helyzetben.

Hozzászólások száma: 9

Dátum: 2008-10-07

A NAGY HAL MEGESZI A KISHALAT?

A kapitalizmust egy ideig lehetett jellemezni ezzel a közmondással. Mára ez elavult. A "jó bornak nem kell cégér" után egy újabb közmondás, melyet le kellett cserélnünk. Helyesen pedig úgy hangzik, hogy

Hozzászólások száma: 17

Dátum: 2008-09-30

TE IS CSAK RITKÁN REAGÁLSZ?

Tudom, hogy elfoglalt vagy! Én is megválogatom, hogy milyen levelekre, blogokra válaszolok, hiszen véges az időm. Most mégis arra kérlek, SEGÍTS! Ha még soha nem írtál nekem, akkor most itt az ideje. Ha eddig is írtál, akkor is. Nagyon-nagyon köszönöm!!!

Hozzászólások száma: 42

Dátum: 2008-09-10

JOGSZABÁLYVÁLTOZÁS!!!

Figyelj oda! Ha még nem hallottad, olvasd el figyelmesen, és nézz utána máshol is!!! Ne legyen gondod belőle!!!

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2008-08-20

FÁBÓL VASKARIKA!

Én is ezt a címet akartam adni a mai Pengének, de Ti is írtátok...  
Nagyon érdekes hozzászólások érkeztek! Gratulálok Nektek!

Hozzászólások száma: 0

Dátum: 2008-08-18

NE CSAK NÉZZ! LÁSS!

Ezt a képet csak úgy érdekességképpen küldöm Neked...

Hozzászólások száma: 18

Dátum: 2008-08-07

MEG LEHET-E TANULNI A MARKETINGET KÖNYVBŐL, CD-RŐL, TRÉNINGEKEN?

Ugyebár nincsenek véletlenek! Éppen amikor elkezdtem írni a mai Üzleti Pengéket, kaptam egy levelet. Azonnal kitöröltem mindent, és felhívtam Kapitány Zoltánt, a levél íróját, aki egy kisállatkereskedés hálózat, a Fantastic Mini Zoo vezetője.
Megkérdeztem, hogy közölhetem-e a levelét, és válaszolhatok-e neki itt a blogon. Kaptam rá engedélyt. Íme...

Hozzászólások száma: 5

Dátum: 2008-07-30

HÚÚÚÚÚ! LÁTTAM EGY FANTASZTIKUS FILMET, NÉZD MEG TE IS!

Biztosan hallottad és már mondtad is ezt a mondatot! Játsszuk le a folytatást:
- Kezd érdekelni. Mesélj róla!
- 129 és fél perc hosszú, AGFACOLOR HDW filmre készült, 37 színész, 7 kaszkadőr és 167 statiszta szerepel benne, 67mrd forint a költsége és 7 helyszínen játszódik...
Kérdésem: Elégedett lennél a bemutatással? Megnéznéd ez alapján?

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2008-07-15

AZ EGYIK LEGNAGYOBB HIBA, AMIT ELKÖVETHETSZ...

Nemrég volt szó arról, hogy, ha Te árban akarsz versenyezni, akkor nem vagy jól pozícionálva. De ha árban akarsz versenyezni, akkor valószínű, hogy a termékedet, szolgáltatásodat sem pozícionáltad. Hadd áruljak el egy nagy titkot!

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2008-06-27

MIKOR FOG A KÉP ÖSSZEÁLLNI?

A legutolsó bejegyzésnél nagyon jó kis párbeszédek alakultak ki. Zoltán egyik hozzászólásában volt egy rész, ami elgondolkodtatott. Idézem: " joggal mondhatod azt, hogy nagyon sok ingyenes és hasznos tanácsot találok itt, ami így is van! Ezeket elolvasva én is így érzem, de valahogyan nem áll össze a kép és még nem tudtam elkapni a fonalat és a helyes irányt kijelölni." Biztos vagyok benne, hogy ez nem egyedi probléma...

Hozzászólások száma: 1

Dátum: 2008-06-06

EZ MOST NAGYON DURVA LESZ...

A mai Penge biztos felkavarja majd az érzelmeket. Lesz, aki dühösen leiratkozik, és lesz, aki komolyan elgondolkozik rajta, és olyan is akad majd, aki lépéseket tesz. Ha az utóbbiak közé tartozol, akkor tudnod kell: Ez a mai üzenet NEKED szól!

Hozzászólások száma: 33

Dátum: 2008-05-23

A LABDA MINDENKINEK GÖMBÖLYŰ...

Vegyünk egy cégvezetőt! Alapít egy céget, van terméke, vagy szolgáltatása, aztán ott van a piac, teszi a dolgát és mit látunk?

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2008-05-15

AZ ÖRDÖG ÉS A RÉSZLETEK...

Legutóbb leírtam pár olyan tényezőt, ami ugyan apróság, de mégis formálja egy cég imázsát. Hadd meséljek el 3 rövid életképet, ami talán ezt alátámasztja. Mivel már kaptam dorgálást emiatt, ezért most konkrét cégnevekkel...

Hozzászólások száma: 12

Dátum: 2008-04-25

HOGYÉ ADNAK EGY LOGÓT?

Ha egy cég megalakul, akkor a cég vezetője tisztában van azzal, hogy bizonyos arculati elemekre, eszközökre szüksége van. Általában egy grafikus, vagy operátor, legrosszabb esetben a család számítógéppel rendelkező tagja, aki egyszer már látott photoshop-ot, lesz megbízva azzal, hogy készüljön egy logo, amit a névjegyre, levélpapírra, és a borítékra rávarázsolnak. Sokszor ezzel a nagyja le van tudva. De mondok pár dolgot, amire, lehet, hogy soha nem gondoltál...

Hozzászólások száma: 6

Dátum: 2008-04-18

TE HOGY MUZSIKÁLSZ?

Az élet minden területén igaz, hogy lehetsz a szakma virtuóza, vagy a napszámosa. A különbség pedig abban rejlik, hogy mennyit gyakorlod a szakmát, és mennyire vagy mestere a részleteknek.
Ez különbözteti meg az ismert mesterfodrászokat az fodrásziparosoktól, a nagy futballistákat, az "átlagos"-aktól, a világhírű tenorokat, zongoristákat az épphogy megélő muzsikusoktól, és folytathatnám a sort. Múlt héten jött pár hozzászólás és levél, melyben többé-kevésbé bemutattátok cégeteket. Hadd mondjam el, mit vettem észre!

Hozzászólások száma: 9

Dátum: 2008-04-10

FELTETTED MÁR MAGADNAK AZ EGYIK LEGFONTOSABB KÉRDÉST?

Nagyon sok cégvezetővel történt beszélgetés alapján állíthatom, hogy ezt a kérdést nagyon sok cégvezető és cégtulajdonos még nem tette fel magának! Hogy miért? Sok oka lehet. De valljuk be: Egy cégvezető általában "el van havazva" és a napi ügyek intézése, önmaguk utolérése annyira leköti, hogy egyszerűen eszébe sem jut, hogy ilyeneken elmélkedjen. Pedig állítom: Ha felteszed ezt a kérdést, és meg is tudod válaszolni, akkor csodák történnek az üzletedben. Elmondom miért...

Hozzászólások száma: 11

Dátum: 2008-04-05

HÓCIPŐD TELE VAN A KIFOGÁSOKKAL?

Természetesen a potenciális vevők kifogásaira gondoltam, amitől sok értékesítő frász kap, ha meghallja. Rengeteg üzletkötési tréninget tartottam már, de a szervezés során egy valami mindig elhangzik: "Majd a kifogások kezeléséről kicsit részletesebben..."
Egyetértek! A kifogások kezelése tényleg fontos. De van valami, amit még meg kell tenned a kifogás kezelése előtt:

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2008-03-27

NA, TEGYÜK HELYÉRE A DOLGOKAT!

A mai Pengének más címe lett volna... Már éppen leírtam volna az eredeti címben szereplő "MARKETING" szót, amikor eszembe jutott, hogy mennyi fogalomzavar van ekörül.
Marketing... PR...Reklám...Marketing-kommunikáció... Ez utóbbiak hovatartozásával még a szakma képviselői sem értenek teljesen egyet. Hogy is van ez akkor?

Hozzászólások száma: 0

Dátum: 2008-02-28

POLIHISZTOR, VAGY SPECIALISTA?

Ha belefogsz egy vállalkozásba, akkor könnyen abba a hibába eshetsz, hogy a területeden mindent bevállalj.
Állítom, hogy ezt minden vállalkozó elköveti egyszer az életben. Jó esetben csak egyszer, és időben feleszmél.
És akkor virágzásnak indul az üzlet...

Hozzászólások száma: 2

Dátum: 2008-02-22

HA VALAMIT ELKEZDESZ, FEJEZD IS

Szinte minden ember szokott néha halogatni. De vannak, akik ezt a mesterséget már-már tökélyre fejlesztették.
Előbb utőbb meg fogja őket látogatni két könyörtelen figura: zűr és zavar! Aztán pedig a stressz!
Van egy nagyon egyszerű megoldás:

Hozzászólások száma: 6

Dátum: 2008-02-10

EZT A SZÓT SOHA NE ÍRD LE A HIRDETÉSEIDBEN!

Vannak olyan szokásaink, melyeket már nehéz megváltoztatni. Ha hirdetést tervezel, valószínűleg ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy ez a szó belekerüljön. Én mégis óva intelek tőle!
Hogy miért? És melyik ez a szó?


Hozzászólások száma: 8

Dátum: 2008-01-31

TE HOGYAN KÉPZED AZ ÁRAIDAT?

A kérdés költői! Hadd mutassam be a leggyakrabban használt árképzési módszereket. És hadd mutassam be azt is, amelyiket én a legjobbnak tartok.

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2008-01-26

LEGYÉL TE A KIVÉTEL !

Gondolkodtál már azon, hogy a klaviatúrán miért nem abc sorrendben vannak a betűk? Ha úgy lennének, akkor sokkal gyorsabban megtanulhattad volna a gépelést.
Most már az elnevezés is qwerty-billentyűzet és a mobiltelefonok között is elkezdett terjedni az ilyen kiosztás. Szóval nem tudod, miért? Akkor én elmondom:

Hozzászólások száma: 11

Dátum: 2008-01-18

KÉREK 15-20 DEKA PÁRIZSIT!

A hentesnél az efajta kommunikációnak nincs nagy tétje, azonban a vállalkozói szférában akár végzetes is lehet. Egy biztos. A hentestől legalább 23 deka párizsit fogsz kapni, majd megkérdezi Tőled: "Maradhat?". És Neked egy szavad sem lehet! Te kommunikáltál rosszul!

Hozzászólások száma: 5

Dátum: 2008-01-11

AZ ÜGYFÉLNEK MINDIG IGAZA VAN!

Ha készítenék egy vállalkozói közhelygyűjteményt, ez a mondat biztosan belekerülne. De hogy is van ez valójában?
MInden év végén szoktam vásárolni egy plakátnaptárt, hogy vizuálisan lássam egyben az egész évet, melyen a különböző tréningek vannak feltüntetve. A cég, akitől ezt meg szoktam vásárolni, elköltözött vidékre, ezért szerettem volna interneten, vagy telefonon megoldani a beszerzést. Hadd meséljem el, hogyan történt...

Hozzászólások száma: 7

Dátum: 2008-01-04

KÉPES VAGY RÁ!

Hát, ennek is eljött az ideje... Mi már nagy izgalommal vártuk! Igérem, hogy teljes tudásommal igyekszem mindenki számára hasznos tippeket, ötleteket adni, vagy csak elgondolkodtatni, esetleg ráírányítani a figyelmet olyan területekre, melyeket lehet, hogy elhanyagolsz.
Hogy miért ez a cím így látatlanban?

Hozzászólások száma: 7

Évek óta "olvaslak", szenzációsan választott témák és komoly gondolatok!
csak így tovább!

üdv
V. Pisti - egy hasonlóan gondolkodó drukkolód! :)



Zsolt a tréning elején azt ígérte, a végén elégedetten dőlünk hátra, és arra a következtetésre jutunk majd: megérte!
Nos, ez valóban így volt:)
A Webtréning anyaga tömör, rövid, lényegre törő, nincs benne felesleges mellébeszélés, és végtelenül egyszerű, megfogalmazása pozitív hangvételű. Annyira egyszerű, hogy éppen ezzel ejt gondolkodóba. És természetesen nem maradhat el az írások végéről a csattanó sem:

NE FELEDD! EZ NYERSANYAG! DOLGOZD FEL! ÜLTESD ÁT GYAKORLATBA ÉS ALKALMAZD!

Tehát egyet nem tesz meg Zsolt: helyettünk a problémát nem oldja meg. De hatásos, hathatós eszközt kínál hozzá.
Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom. Megéri. Nekem megérte.
Üdv: Éva



Nagyon tetszik a SIKERESKEDELEM tréning. Igazán hasznos gyakorlati tanácsokat kapunk, kellemes, érthető stílusban. Köszönöm.
Sok sikert kívánok további munkátokhoz!

Ádám Gabriella irodavezető
Dr. Milesz Bioproducts Kft.
www.drmileszbioproducts.hu

A KFT-MARKETING oldal üzemeltetője a Willtord Magyarország Kft. willtord@willtord.hu