FŐOLDAL INGYENESEN LETÖLTHETŐ MARKETING BLOG ÚJDONSÁG KÉZZEL FOGHATÓ
e-mail megjegyzése


ELLENŐRZŐLISTA CSÚCSRATÖRŐ ÜGYVEZETŐKNEK


SZERVEZETÉPÍTÉS

1. Tisztázd, mi a fő célod, melyet a vállalkozásoddal szeretnél megvalósítani!

2. Tisztázd magadban, hogy azért lettél vállalkozó, mert benne akarsz dolgozni, vagy fel akarod építeni komoly vállalattá!


3. Tisztázd magadban, mikor mi a szereped a vállalkozásodban!


4. Legyen víziód, milyen lesz a vállalkozásod, hosszabb távon!


5. Határozd meg a stratégiát, az etikai elveket, mellyel eléred a célodat!


6. Készítsd el a szervezeted sémáját, melyben az összes poszt szerepel a portástól a vezérigazgatóig!

CÉGVEZETÉS

7. Indítsd be a rendszert, amely garantálja az ott dolgozók sikerét!

8. Mérd az eredményeket, és szükség esetén avatkozz be!


9. Légy hiteles, szavaid és tetteid legyenek összhangban!


10. Érd el, hogy a kiadott munka mindig el legyen végezve!


11. Motiváld a munkatársakat és vond be őket a „játékba”!


12. Legyenek elvárásaid pozitívak mindenkivel és mindennel szemben.

13. Tedd a céged olyanná hogy hosszú távon nélküled is ugyanúgy működjön!

MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ

14. Céged arculata legyen egységes a névjegykártyától a honlapon át a recepciós bejelentkező szövegéig!

15. Legyél megkülönböztetett a többi cégtől, ne állj be egy sorba sokadikként!

16. Tudd, hogy kihez szólsz, szűkítsd le a célcsoportodat olyannyira, hogy ők is tudják, nekik kommunikálsz!

17. Találd meg azokat a csatornákat, médiumokat, ahol eléred a speciális réteged!


18. Ne másold a multikat, legyen teljesen egyedi a kommunikációs stratégiád!


19. Légy szaktekintély a területeden, hogy ha a vevőnek gondja van, Te juss először eszébe!

ÉRTÉKESÍTÉS

.
20. Ha értékesítesz, legyél tisztában a pszichológiai tényezőkkel!

21. Először Te tanuld meg az értékesítést!


22. Dolgozd ki az értékesítési folyamatot, melyet bárki tud majd követni tehetségtől, képességektől függetlenül!


23. Tanítsd meg neki, hogy az üzlet a szerződéssel nem véget ér, hanem pont ott kezdődik.

24. Fogadd el, hogy nem fog mindenki vásárolni tőled, de az arányok változni fognak!


ÜGYFÉLKAPCSOLAT

.
25. A vevőnek Te vagy a cég!

26. Tanulj meg helyesen kommunikálni!


27. Tanuld meg a reklamációk, nehéz helyzetek konfrontációmentes kezelését!


28. Gondolkodj az ügyfél fejével!


29. Légy tisztában vele, hogy a cégnél milyen folyamatok zajlanak!


30. Légy kompetens!

Még egy valami...

31. Soha ne hagyd abba a tanulást!

Javaslat az anyaghoz:
Most, hogy végigolvastad az ELLENŐRZŐLISTÁT, javaslom, menj végig rajta még egyszer, de most már úgy, hogy minden egyes pontnál felteszed magadnak a kérdést: „Az én vállalkozásomnál ez mennyiben valósul meg!”
Érdemes lenne ezt vizuálisan is megvalósítani. Készíts egy 31 soros táblázatot, és minden egyes pontnál jelöld, hogy egy 1-10-es skálán mennyit adsz magadnak!
Ha semennyit nem valósítottál meg az adott pontból, akkor 1-est adj, ha minden tökéletesen stimmel, akkor 10-est. Akár grafikonos megjelenítést is készíthetsz.
Most már kezedben van a céged „lázlapja”!Negyedévente, vagy akár havonta rendszeresen ellenőrizd, volt-e fejlődés, ha igen mekkora!Az adott területeken találd meg, milyen szakmai segítséget (tanácsadó, tréningek, könyvek, audio-video anyagok) tudsz igénybe venni a pozitív változáshoz! Ezeket az anyagokat folyamatosan használd! Nálam a kocsiban többnyire különféle trénerek, tanácsadók anyagai szólnak, így az utazás idejét is tanulással tudom tölteni. Van olyan anyag, amit már biztosan meghallgattam 50-szer is.
Végezetül hadd kívánjak Neked kiemelkedő sikereket, és azt, hogy partnereid minden igényt kielégítő kiszolgálása révén Te is váltsd valóra életed nagy célját!
És, ha valóban komolyan veszed a céged jövőjét, akkor javaslom, töltsd le a teljes verziót!

Baráti üdvözlettel:

Kreutz Zsolt
a Kft ügyvezetők kommunikációs tanácsadója

Az ©ELLENŐRZŐLISTA CSÚCSRATARTÓ ÜGYVEZETŐKNEK a Willtord Magyarország szellemi terméke! Kérlek, ne sokszorosítsd, hanem add meg a link elérhetőségét ismerősödnek. Köszönjük!

KÖSZÖNÖM! :) Ez nagyon hasznos lesz nekünk (is)! Ideális esetben ezt minden cégalapítás előtt tanítani v. osztogatni kellene, s javíthatnánk az igen döbbenetes statisztikai számokon.

Alapvető probléma az életemben, hogy nem tudok koncentrálni egy dologra huzamosabb ideig. Az első alkalommal kiderült, hogy ez a probléma nem fog terhelni a tanfolyam során. Teljesen le tudott kötni az oktatás módszere, nem találtam az anyagban felesleges dolgokat. El tudtam fogadni azokat az információkat, amiket kaptam, mert a viszony nem tanár-diák, hanem baráti volt, úgy éreztem, hogy tapasztalatokat osztanak meg velem, nem szakkönyvekből összeollózott mondatokat. Úgy tapasztaltam a diáktársaim véleményéből is, hogy aki azért látogatott el oda, hogy megtnuljon értékesíteni, vagy hogy tökéletesítse a technikáját nem csalódott.
Nem túlzás, hogy olyan dolgokat tapasztaltam és tanultam, amiket nem csak az üzleti életben, de a magánéletben is használni tudok és használok is, és javamra válik.

Radóczi Gábor
Szabolcsi Halászati Kft.
értékesítés



Tisztelt Kreutz Zsolt! Az ellenőrzőlistában felsorolt kérdések nagyon hasznosak. Összegzi azokat a feltételeket, amelyek egy vállalkozás jó működéséhez kell. Ezekről a dolgokról sok helyen olvastam már, de itt egységes rendszerbe van foglalva és inspiráló. Tetszik! Üdvözlettel: V. István

A KFT-MARKETING oldal üzemeltetője a Willtord Magyarország Kft. info@kftmarketing.hu